לאמא שלך היית מוכר את זה?

אחת השאלות של הנחות היסוד הנלמדות בתכנית המכירות של wist היא "עד כמה אתה מאמין שהמוצר או השירות שלך יספקו את הערך שהלקוח מצפה לקבל?"

אצל עסקים רבים האתגר במכירות מתחיל בקרביים של העסק.
חוסר האמונה ביכולת לספק את הכמות/איכות הנדרשת או בזמן המבוקש.
לכן, לפני שקופצים לקבל הדרכת מכירות על בעלי עסקים להסתכל קודם פנימה לתוך העסק ולשאול את השאלות הנכונות. מי אנחנו? למי אנחנו פונים? מה הערך שאנו מספקים? מהם ציפיות הלקוחות שלנו?
האם המוצר או השירות אכן יספקו את צרכי הלקוח בהתאם לציפיות שלו?
האם יש לנו היכולת לספק את הכמות/איכות הנדרשת? האם יש לנו היכולת לספק אותה בזמן הדרוש?
עד כמה ששאלות אלו נראות פשוטות רק לאחר שענינו עליהם לעצמינו ווידאנו את הדברים נוכל להתקדם למה ואיך לומר ולייצג את הדברים.
על בעל העסק להאמין ולהרגיש וודאות ביכולת שלו לספק את המוצר או השירות ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות הנדרשת. אחרת חוסר ההלימה הנוצרת בין התחושה הפנימית לבין מה שאנו מייצגים ללקוח זולגת החוצה.

מעוניינים להטמיע שיטת מכירות מדוייקת ואפקטיבית לעסק שלכם? פנו אלינו

מכירות